Skocz do linków, Skocz do treści

Artykuły na temat marki PKP:

Skrajnie nieużyteczne serwisy, których jednak używamy

18 marca 2009 17:30. Autor: Robert Drózd. 12 komentarzy

Jednym z koronnych argumentów za inwestycją w „web usability” jest ten, że jeśli serwis jest nieużyteczny, to ludzie pójdą gdzie indziej. Czasami jednak nie mają dokąd pójść, szczególnie gdy dla danego serwisu nie ma konkurencji. Ciekaw jestem czy macie takie serwisy, które powodują waszą skrajną irytację, a jednak z nich korzystacie. Oto moja pierwsza trójka: 1. Podaj.net Przykład naprawdę skrajny. Aby obejrzeć nowe książki w jednej tylko kategorii muszę […]

Przeczytaj resztę artykułu


Siła marki kolejowej

14 listopada 2007 9:38. Autor: Robert Drózd. 10 komentarzy

Zejdźmy trochę na ziemię z tego internetu. Przeczytałem niedawno, że spółka PKP Intercity zamierza kupić 20 pociągów, tzw. składów zespolonych, rozwijających prędkość do 250 km/h. Jako przykład dla polskiej kolei podawane są często Czechy, gdzie od 7 lat jeździ słynne Pendolino. Nawet na Allegro można kupić bilety na ten „super szybki pociąg”. Pendolino, ICE, TGV – te marki pociągają każdego miłośnika kolei. To zresztą Pendolino […]

Przeczytaj resztę artykułu


Wróg nr jeden – nonszalancja i obojętność

13 kwietnia 2007 0:16. Autor: Robert Drózd. 7 komentarzy

Przykład, który pozornie nie ma nic wspólnego z dostępnością w Internecie. W ubiegłym roku przez kilka miesięcy remontowano główną stację stołecznej kolei podmiejskiej – Warszawa Śródmieście. „Dziennik” z 11 kwietnia donosi: Każdego dnia przewijają się tu setki tysięcy pasażerów. Ale osoba na wózku nie ma szans dostać się do pociągu. Nie ma ani zejścia przystosowanego dla potrzeb inwalidów, ani wind. Budowlańcy remontujący dworzec nie zrobili nawet klasycznej, betonowej pochylni wzdłuż schodów, takiej, […]

Przeczytaj resztę artykułu