Skocz do linków, Skocz do treści

Obraz

28 sierpnia 2006 9:00. Autor: Robert Drózd. Komentarze (7) »

Szukałem niedawno na Allegro czegoś o naszej ulubionej tematyce. I znalazłem coś takiego.

Obraz o tytule Usability

Jest to obraz „Usability” namalowany cyfrowo przez panią Kaję Orzechowską. Możecie zajrzeć na stronę aukcji, choć do kupna nie namawiam. :-)

I szczerze mówiąc nie mam pojęcia skąd ten tytuł, macie może jakieś pomysły?

Aktualizacja:

Otrzymałem następujące wyjaśnienie z Galerii Sztuki Cyfrowej newmedia-art.pl, która wystawiła obraz na aukcji.

Kaja na codzien zajmuje sie projektowaniem serwisow internetowych a ze jest maniaczka rozwiazan opartych na divach i maksymalnej uzytecznosci i funkcjonalnosci www, po wizycie w jednym ze sklepow internetowcyh konkurencji nasunal jej sie taki tytul obrazu nad ktorym wlasnie pracowala. W sensie sklep byl kompletnie non-usability

Choc jak kazala zaznaczyc cyt: usability w tym przypadku odnosic sie ma do newmedia-art.pl a struktura obrazu pokazuje jak skomplikowane musi byc cos od srodka zeby bylo maksymalnie proste od zewnatrz…

Użyteczność staje się więc inspiracją dla sztuki. Ciekawe. :-)

Podobne artykuły:

Być może zainteresują Cię następujące artykuły:

Zapisz się na kanał RSS bloga i dołącz do ponad 1500 czytelników RSS.

Zostań fanem WebAudit na Facebooku.

Komentarze czytelników

Śledź komentarze do tego artykułu: format RSS
  1. Ktos

    Bo demonstruje jak nie powinno się projektować kolorów interfejsów? ;->

  2. Riddle

    Zastanawia mnie od kiedy kilkadziesiąt gradientów ustawionych w mode: Difference i pojechanych Wave nazwamy obrazem?

  3. Kamil Wdowicz

    cóż za rozpracowanie Riddlu, chylę czoła przed twym bystrym okiem i wrażliwością artystyczną.

  4. Robert Drózd

    Riddle, czekam na Twoje obrazy na allegro. :-)

  5. Mikołaj

    Robert, a nie wystarczą Ci kwiatki na blogu? ;)

  6. alw

    Wzruszające tytułowanie „z czapy”, szczególnie że to abstrakcja. A czemu nie „Paris Hilton” byloby na fali.

  7. Robert Drózd

    Myślę, że pomysłem z gatunku kreatywnego SEO byłoby nazywanie obrazów popularnymi słowami kluczowymi. :-)

Zostaw komentarz

W komentarzu można (choć nie trzeba) używać podstawowych znaczników XHTML. Komentarze zawierające w podpisie słowa kluczowe mogą zostać potraktowane jako spam i usunięte.