Obraz
Szukałem niedawno na Allegro czegoś o naszej ulubionej tematyce. I znalazłem coś takiego.
Jest to obraz „Usability” namalowany cyfrowo przez panią Kaję Orzechowską. Możecie zajrzeć na stronę aukcji, choć do kupna nie namawiam. :-)
I szczerze mówiąc nie mam pojęcia skąd ten tytuł, macie może jakieś pomysły?
Aktualizacja:
Otrzymałem następujące wyjaśnienie z Galerii Sztuki Cyfrowej newmedia-art.pl, która wystawiła obraz na aukcji.
Kaja na codzien zajmuje sie projektowaniem serwisow internetowych a ze jest maniaczka rozwiazan opartych na divach i maksymalnej uzytecznosci i funkcjonalnosci www, po wizycie w jednym ze sklepow internetowcyh konkurencji nasunal jej sie taki tytul obrazu nad ktorym wlasnie pracowala. W sensie sklep byl kompletnie non-usability
Choc jak kazala zaznaczyc cyt: usability w tym przypadku odnosic sie ma do newmedia-art.pl a struktura obrazu pokazuje jak skomplikowane musi byc cos od srodka zeby bylo maksymalnie proste od zewnatrz…
Użyteczność staje się więc inspiracją dla sztuki. Ciekawe. :-)
Podobne artykuły:
Być może zainteresują Cię następujące artykuły:
- Polskie muzeum użyteczności
- Nowy komputronik.pl i wyszukiwarka która zawodzi
- Siedem pomysłów z NewEgg.com
- Nic nowego: 3 stare zasady dotyczące ikon
- Metody zwiększania konwersji – świetna prezentacja
Zapisz się na kanał RSS bloga i dołącz do ponad 1500 czytelników RSS.
28 sierpnia 2006 09:58
Bo demonstruje jak nie powinno się projektować kolorów interfejsów? ;->
28 sierpnia 2006 14:41
Zastanawia mnie od kiedy kilkadziesiąt gradientów ustawionych w mode: Difference i pojechanych Wave nazwamy obrazem?
28 sierpnia 2006 15:04
cóż za rozpracowanie Riddlu, chylę czoła przed twym bystrym okiem i wrażliwością artystyczną.
28 sierpnia 2006 15:06
Riddle, czekam na Twoje obrazy na allegro. :-)
29 sierpnia 2006 08:36
Robert, a nie wystarczą Ci kwiatki na blogu? ;)
1 września 2006 20:48
Wzruszające tytułowanie „z czapy”, szczególnie że to abstrakcja. A czemu nie „Paris Hilton” byloby na fali.
1 września 2006 20:54
Myślę, że pomysłem z gatunku kreatywnego SEO byłoby nazywanie obrazów popularnymi słowami kluczowymi. :-)