Skocz do nawigacji
WebAudit Blog | Kontakt | English Info

Audyt strony docelowej

Audyt strony docelowej to usługa dla serwisów, które korzystają z reklamy płatnej w wyszukiwarkach, w takich systemach jak Google Adwords.

Sytuacja jaką często obserwujemy: kliknięcia w reklamy nie prowadzą do zamówień. Reklama, choć jest popularna nie spełnia więc swojego celu.

Dlaczego ludzie klikają, a nie kupują?

Po pierwsze: zła konfiguracja reklam. Temu można zaradzić poprzez dobór słów kluczowych, zmianę tekstu reklamy i inne czynności administracyjne.

Po drugie: źle przygotowana strona docelowa. Potencjalny klient trafia do serwisu i... nie wie co zrobić dalej!

Po trzecie: brak testów. Istnieją sytuacje, w których rozwiązania nie podpowie żaden specjalista od użyteczności i marketingu. Należy wtedy przetestować różne warianty.

W ramach audytu:

Raport

Raport zawiera wnioski dotyczące problemów i zmian. Nie skupiam się na akademickich dywagacjach, raport jest w 100% przeznaczony dla praktyków, a sugestie gotowe do wdrożenia.

Audyt może być punktem wyjścia do współpracy przy testowaniu serwisu.

Zainteresowany? Prześlij zapytanie ofertowe!