Skocz do linków, Skocz do treści

Artykuły na temat marki UX Book Club:

UX Book Club numer 3 – o formularzach

18 czerwca 2009 0:14. Autor: Robert Drózd. Komentarze (4) »

Dziś odbył się trzeci warszawski UX Book Club i wydaje mi się, że najbardziej udany ze wszystkich dotychczasowych. Rozmawialiśmy o tworzeniu formularzy, a opieraliśmy się na książce ?Web Form Design? Luke?a Wroblewskiego. (Więcej zdjęć Ewy Liszcz tradycyjnie na flickrze) Jak widać, niektórzy mają wersję cyfrową, inni drukowaną, ale śledzenie kolejnych rozdziałów szło nadzwyczaj dobrze. Potwierdza się moja hipoteza z relacji […]

Przeczytaj resztę artykułu


Po drugim Klubie użytecznej książki

27 kwietnia 2009 0:26. Autor: Robert Drózd. Komentarze (3) »

Czy wiecie w jaki sposób przygotować pokój do spotkań z klientami, tak aby na spotkaniach przebywali krócej, wychodzili bardziej zadowoleni i płacili przed czasem? Jedna z uczestniczek naszych spotkań znalazła na to przepis w książce „Użyteczność w praktyce”. Szkoda, że Marka Kasperskiego z nami nie było, ciekaw byłbym reakcji. Otóż na stronie 274 wspomnianej książki znajduje się dość skrótowy opis laboratorium usability […]

Przeczytaj resztę artykułu


Pierwszy UX Book Club za nami

27 marca 2009 0:19. Autor: Robert Drózd. Komentarze (4) »

Wszyscy jesteśmy uzależnieni. Od użytkowników i od książek. Taki wniosek da się wysnuć po pierwszym spotkaniu warszawskiego UX Book Club, który współorganizowałem wraz Ewą Liszcz. Jeśli ktoś się zastanawia co to za klub, odsyłam do mojego wpisu z zapowiedzią. Spotkanie odbyło się 25 marca na Wydziale Psychologii UW, za załatwienie sali podziękowania należą się Jankowi Zającowi. Omawialiśmy książkę „Web […]

Przeczytaj resztę artykułu


Klub użytecznej książki – zapraszamy

8 lutego 2009 0:16. Autor: Robert Drózd. Komentarze (5) »

Ewa Liszcz podrzuciła mi dziś linka do strony UX Book Club.  Doszliśmy szybko do wniosku, że warto taką inicjatywę podjąć i u nas. Czym są kluby książki? Są to lokalne spotkania, na których raz na miesiąc czy dwa omawia się jedną książkę na temat użyteczności, architektury informacji, user experience itd. Kilka zasad: Każdy uczestnik spotkania stara […]

Przeczytaj resztę artykułu