Skocz do linków, Skocz do treści

Artykuły na temat marki GoldenLine.pl:

Daj plusa, ale z sensem (i książka o społecznościach)

28 maja 2009 15:45. Autor: Robert Drózd. Komentarze (10) »

Ciężki jest los innowatorów. Parę godzin temu serwis GoldenLine wprowadził ocenianie poszczególnych wypowiedzi. No i na forach rozpętała się burza. Wiele osób nie chce tej funkcji i demonstracyjnie zaklikują każdą wypowiedź na minus. :-) W przeciwieństwie do większości nie uważam wprowadzenia ocen za błąd. Mając takie dane faktycznie można zrobić sporo fajnych rzeczy. Gorzej że forma nie do […]

Przeczytaj resztę artykułu


„Więcej” to nie lepiej – o efektach ubocznych zmian w interfejsie

3 listopada 2008 14:46. Autor: Robert Drózd. Komentarze (9) »

Dobrymi chęciami piekło bywa wybrukowane – przysłowie to doskonale sprawdza się w przypadku użyteczności. Wprowadzamy do interfejsu jakąś zmianę. Nie jest to widzimisię projektanta. Powody zmiany SĄ racjonalne i mają na celu ułatwienie korzystania z jakiejś funkcji serwisu. Zmiana zostaje wprowadzona – i ku zaskoczeniu projektantów ludzie narzekają. Jeśli odfiltrujemy tych, którzy narzekają na wszystko, pozostanie problem użyteczności, który […]

Przeczytaj resztę artykułu


Jak informować o przerwach technicznych?

9 stycznia 2008 11:19. Autor: Robert Drózd. Komentarze (18) »

6 milionów Polaków zna już Pana Gąbkę. Szkoda, że serwis nasza-klasa.pl przy swoich przenosinach (dzisiaj kolejna próba) nie wykorzystał tej sympatycznej postaci. Został tylko suchy komunikat: Portal jest niedostępny: zapraszamy ponownie o 15:00, trwa kopiowanie danych do nowej serwerowni? Dobrze jednak, że informuje się o powodzie przerwy. Raz, że chętniej będziemy wszyscy czekali na te nowe szybkie […]

Przeczytaj resztę artykułu


Nie wszystko użyteczne, co się świeci (aktualizacja)

5 lipca 2006 10:10. Autor: Robert Drózd. Komentarze (6) »

Taka drobnostka. Zarejestrowałem się wczoraj w GoldenLine. Jest to kolejny w Polsce serwis społecznościowy, skierowany do podobnej grupy, co Linkedin. Czyli kontakty zawodowe: choć więcej nacisku na poszukiwanie pracowników, a nie partnerów lub klientów. Czy korzystał będę, nie wiem, ale obejrzeć warto. Z wyglądu bardzo mi się spodobały nieszablonowe nagłówki oraz kolorystyka. Wypełniłem formularz, podałem podstawowe dane i trochę […]

Przeczytaj resztę artykułu