Skocz do linków, Skocz do treści

Artykuły na temat marki Facebook:

Fanpage czyli para w gwizdek?

26 lipca 2010 11:13. Autor: Robert Drózd. Komentarze (13) »

Social media to już nowy oficjalny hype. W polskich warunkach coraz bardziej liczy się głównie Facebook. Bądź na Facebooku, załóż stronę na Facebooku, zbieraj fanów na Facebooku. Bywa z tym tak, że firmy zapominają o swoich stronach internetowych, blogach, ale wchodzą w Facebooka. I nie zdają sobie sprawy, że nie zawsze jest to dobry wybór. Parę ustaleń na […]

Przeczytaj resztę artykułu


Jak wykorzystać Mundial RPA 2010?

5 lipca 2010 10:22. Autor: Robert Drózd. Komentarze (1) »

Można oczywiście kupić piwo i usiąść przed telewizorem. Można zabrać się za handel wuwuzelami na Allegro. Można też zrobić coś nowego za pośrednictwem internetu. Mundial w księgarni SitePoint, podobnie jak nasz Helion wydaje i sprzedaje książki informatyczne. Skoro tematyka zupełnie nie pasuje do piłki nożnej, jak można wykorzystać mistrzostwa nie ograniczając się do banałów w rodzaju zmiany logo? Otóż SitePoint ogłosił […]

Przeczytaj resztę artykułu


Już nie możesz zostać fanem, ale możesz nas polubić!

29 kwietnia 2010 10:29. Autor: Robert Drózd. Komentarze (2) »

Zacznę od samolubnego ogłoszenia:  jeśli używasz Facebooka, warto obserwować profil WebAudit, który znajdziesz pod adresem http://www.facebook.com/webaudit. Od paru tygodni umieszczam tam ciekawe linki z dziedziny szeroko pojętego projektowania oraz UX. Tu małe wytłumaczenie – bo kiedyś zapraszałem na blipa i twittera, a teraz doszedł Facebook. Jaka jest różnica? Podstawowa jest taka, że profil na blipie i twitterze ma charakter […]

Przeczytaj resztę artykułu


Zamknij reklamę. I już!

19 kwietnia 2010 9:52. Autor: Robert Drózd. Komentarze (6) »

Od sześciu lat używam Firefoksa, a jedną z głównych przyczyn jest wtyczka Adblock. Czasami jednak chodzę po internecie przy użyciu innych przeglądarek – i dochodzę do zaskakującego (!) wniosku, że w zasadzie mógłbym się bez Adblocka obyć. Oczywiście, gdybym nie wchodził na polskie portale. Bo te od razu mi przypomną lawiną wszelkich możliwych form reklamowych. Mamy chyba najbardziej betonową […]

Przeczytaj resztę artykułu