Skocz do linków, Skocz do treści

Ankiety na ósmy UX Book Club

22 marca 2010 17:38. Autor: Robert Drózd. Bez komentarzy »

Równo miesiąc został do siódmego Klubu, a już ogłaszamy ankiety na następny. O co chodzi? Dotąd w ankietach wygrywały zwykle książki polskojęzyczne – czyli polskich autorów (Kasperski), albo przetłumaczone na polski (Ash, Kalbach, Porter, Hoekman, Loveday) i tylko raz mieliśmy książkę wyłącznie po angielsku (Wróblewski o formularzach) – ale wtedy wszyscy zapisani mieli dostęp do e-booka.

Tym razem, na ósmym spotkaniu chcemy omówić książkę, która ma wyłącznie anglojęzyczne wydanie i dotyczy nieco bardziej zaawansowanej kwestii. Dlatego też ogłaszamy ankiety odpowiednio wcześniej, aby każdy chętny miał czas na sprowadzenie i przeczytanie niełatwej przecież pozycji.

W ankiecie pojawiły się następujące książki. Linki prowadzą do Amazona:

Zabrakło paru książek, które można by dodać (np. „Subject to Change” o projektowaniu strategii produktów, czy troszkę już stara „Designing Interactions”), ale myślę, że i tak jest z czego wybierać.

Osobiście jestem fanem „Measuring the User Experience”, która w bardzo metodyczny sposób pokazuje jak można wykorzystać czynnik „ilościowy” w badaniach użyteczności. Choć nie ma co ukrywać, że lektura i dyskusja mogą być trudne. :-)

A to rzeczone ankiety:

  1. wybieramy termin spotkania: http://doodle.com/4f4chmwdedr43gyq – koniec maja lub czerwiec…
  2. wybieramy książkę: http://doodle.com/wy6cm7yicr644z9x – na razie po pierwszych głosach brak wyraźnego faworyta.

Podobne artykuły:

Być może zainteresują Cię następujące artykuły:

Zapisz się na kanał RSS bloga i dołącz do ponad 1500 czytelników RSS.

Zostań fanem WebAudit na Facebooku.

Brak komentarzy (na razie)

Śledź komentarze do tego artykułu: format RSS

Zostaw komentarz

W komentarzu można (choć nie trzeba) używać podstawowych znaczników XHTML. Komentarze zawierające w podpisie słowa kluczowe mogą zostać potraktowane jako spam i usunięte.