Skocz do linków, Skocz do treści

Czy wierzyć agencji? Dobre żarty.

1 czerwca 2007 23:48. Autor: Robert Drózd. Komentarze (1) »

W czym specjalizują się polskie agencje interaktywne? Ano w interakcji ze swoimi klientami, którym potrafią sprzedać najbardziej bezsensowny, nieużyteczny i przeceniony bubel. Kusiło mnie, przyznam, żeby czasami opisać różne praktyki takich agencji.

Ale nie muszę. Bardzo pięknie opisał to Artur Kurasiński. :-)

ps. Oczywiście nie wszystkie, zdarzają się wyjątki, jednak tekst Artura jest czasami bardzo, bardzo prawdziwy…

Podobne artykuły:

Być może zainteresują Cię następujące artykuły:

Zapisz się na kanał RSS bloga i dołącz do ponad 1500 czytelników RSS.

Zostań fanem WebAudit na Facebooku.

Komentarz - jeden samotny

Śledź komentarze do tego artykułu: format RSS
  1. Mariusz Gasiewski

    Artur na pewno sporo racji w swoim wpisie, ale nie wiem, czy można wyciągać jakiekolwiek dalekosiężne wnioski operując na tak wysokim stopniu ogólności.

Zostaw komentarz

W komentarzu można (choć nie trzeba) używać podstawowych znaczników XHTML. Komentarze zawierające w podpisie słowa kluczowe mogą zostać potraktowane jako spam i usunięte.